П: Як вибрати правильний розмір?
В: У нас декілька розмірів в розмірній сітці, тому перед замовленням рекомендуємо вам зняти мірки і обрати ту модель і тий розмір, яка точно під них підходить.
Декілька порад для цього:
- Сантиметрова стрічка має бути натягнутою.
- Сантиметрова стрічка має бути розміщена строго горизонтально до підлоги при вимірі обхвату грудей/обхвату під грудьми/талії/бедер.
- Мірки знімаються на голе тіло (джинси, спідниці, футболки додають вам пару зайвих сантиметрів)
Таблиця розмірів комплектів / бюстгальтерів


Таблиця розмірів трусиків


Таблиця розмірів боді


Таблиця розмірів одягу


Таблиця розмірів поясів


Таблиця розмірів панчіх

Якщо у вас є питання стосовно розміру – відправте ваші мірки у коментарі до вашого замовлення, або подзвоніть нам по телефону
+38-073-100-37-13. Ми допоможемо підібрати той розмір, який ідеально сяде на вашу фігуру.
П: Як доглядати за білизною KOHANA?
В: Вироби KOHANA виготовляються вручну із ніжних матеріалів, тому підходить їм тільки ручне прання. Білизна промивається у холодній воді (до 30°C) з використанням м’якого миючого засобу. Варто також відмовитись від інтенсивного тертя, викручування, віджиму, замочування перед пранням та використання миючих засобів, що містять хлор, вибілювальні речовини та кондиціонер, оскільки при їх використанні порушується цілісність матеріалів. Не можна прати разом білу та кольорову білизну.
П: Де виготовляється продукція і які матеріали використовуються?
В: У нас своє швейне виробництво у Київській області. Там ми проектуємо вироби, виготовляємо тестові варіанти, щоб переконатися у відмінній посадці на усі розміри, а потім запускаємо модель безпосередньо у виробництво. Матеріали закуповуємо у зарубіжних постачальників. Для пошиття використовуємо міцну металеву фурнітуру, тканини і мережива, які отримуємо від європейських виробників. Так ми можемо закуповувати кращі матеріали, які пропонує сучасний ринок, щоб ви отримували якісний виріб аж до кожної останньої ниточки і регулятора на бретелях бюстгальтера.
П: Де можна залишити відгук?
В: Ваші відгуки допомагають нам оцінювати нашу роботу і змінювати її під ваші потреби і побажання. Якщо вам сподобалися наші моделі або ви не знайшли бажаного в каталозі – напишіть нам. Ми будемо вдячні за ваші коментарі, адже вони допомагають нам робити нашу роботу краще 🙂
Відгуки і питання ви можете відправити на e-mail mail@kohana.ua, в Messenger Facebook або в Директ в Instagram.
Доставка і оплата
Після оформлення замовлення на сайті ми зв’яжемося з вами по телефону для підтвердження і уточнення деталей вашого замовлення. Впродовж 1-3 діб ваше замовлення буде відправлено поштовою службою, а ви отримаєте повідомлення з номером посилки.
Вартість доставки – безкоштовно по Україні при замовленні від 2000 грн.
Доставка товарів із розділу “Розпродаж” здійснюється за рахунок покупця.
Відстежити місцезнаходження посилки можна на сайті “Нової Пошти” в розділі «Трекінг».
Повернення товару
Насамперед, ми піклуємося про ваше здоров’я. Саме тому політика нашої компанії підтримує постанову Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.94 р., де зазначено, що спідня білизна поверненню та обміну не підлягає. Повернення виробів здійснюється у рамках “Закону України про захист прав споживача”. Ми розуміємо складність вибору товарів через Інтернет, тому готові обміняти вироби лише в декількох випадках:
– Ви переплутали розмір при оформленні замовлення, але не видалили гігієнічну наклейку, етикетки, бірки, ярлики та оригінальне пакування не пошкоджене.
– Ви знайшли брак (неякісна фурнітура або шви).
Повернення/обмін товару проводиться якщо:
(ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»)
- він не був у вжитку;
- збережений товарний вигляд (відсутні плями, зачіпки, заломлення і вм’ятини);
- збережена цілісність етикеток, бірок, ярликів, оригінального пакування.
Важливо: Спідню білизну та купальники, ми рекомендуємо приміряти поверх вашого одягу, поки Ви не переконаєтеся, що товар підходить. Тільки після того, як Ви вирішили його залишити, можна видалити гігієнічні наклейки, етикетки та бірки.
Порядок повернення/обміну:
- Протягом першого дня після отримання замовлення Покупець зобов’язаний повідомити менеджера (представника Продавця відповідального за оформлення замовлення на Товар) про виявлені недоліки та повідомити про бажання обміняти Товар;
- Повернення може бути прийняте нами протягом 14 днів з моменту отримання Покупцем замовлення. Будь ласка, обережно запакуйте товар у повній комплектації з бірками та оригінальним пакуванням, які були присутні при отриманні товару та відправте його Новою Поштою на адресу, вказану вашим менеджером. В разі повернення або обміну товару витрати за доставку несе Покупець. Після відправлення потрібно повідомити менеджеру номер декларації (ТТН);
- Після отримання поверненого Покупцем товару менеджер (представник Продавця) перевіряє його на відповідність вимогам повернення. У разі невідповідності нашим умовам, товар повертається Покупцю. У такому випадку витрати за доставку несе Покупець. Якщо ж повернений товар відповідає нашим умовам, то ми пропонуємо або обмін, або повернення коштів.
- Якщо хочете отримати товари на обмін, оформлюйте на сайті нове замовлення, вказуючи в коментарях «ЗАМОВЛЕННЯ #00000 (номер вашого замовлення) НА ОБМІН».
Якщо сума замовлення більше попереднього – ми виставимо рахунок на доплату.
Якщо менше – гроші будуть зараховані на Ваш особистий рахунок для оплати наступних замовлень. - Відповідно до закону, при поверненні товару належної якості розрахунок проводиться виходячи з вартості товару на момент купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються Покупцеві протягом 7 днів з моменту отримання товару. Повернення грошових коштів здійснюється банківським переказом на зазначені покупцем реквізити.
Товари із розділу “Розпродаж” не підлягають обміну і поверненню.